REGULI DE PARIERE

Limită la depunere

Ca parte a angajamentului pe care ni l-am luat în jocurile de noroc responsabile, ai posibilitatea să-ți setezi în fiecare zi (24 de ore), săptămânal sau lunar o limită de depunere în cont. Ca să setezi limita de depunere te rugăm să iei legătura cu Departamentul de Asistență Clienți sau să selectezi opțiunea de pe https://efortuna.ro/, menționând dacă dorești o limită zilnică de depunere (24 de ore), una săptămânală sau lunară, precum și plafonul pe care vrei să-l setezi.
Limita de depunere are efect imediat, în timp ce o majorare a nivelului tău maxim de depunere va avea efect după o perioadă de 24 de ore.

Auto - excluderea

În calitate de operator responsabil, știm că jocurile de noroc pot să devină o problemă pentru unele persoane. Astfel, le oferim utilizatorilor noștri posibilitatea de autoexcludere sau posibilitatea să-și seteze anumite limite la jocurile de noroc. Implementarea unor acțiuni menite să împiedice jocul iresponsabil este esențială în întâmpinarea problemelor cu care se pot confrunta clienții vulnerabili.

Poți să te excluzi din procesul de plasare a Tranzacțiilor pe o anumită perioadă de timp (minimum 7 zile și maximum 24 de luni). Ca să alegi perioada de autoexcludere, te rugăm să iei legătura cu Departamentul de Asistență Clienți sau să selectezi opțiunea de pe site, menționând dacă dorești să te autoexcluzi pe o perioadă de 7 zile, 1 lună, 3 luni, 6 luni, 12 luni sau 24 de luni.

Prin faptul că formulezi solicitarea la Departamentul de Asistență Clienți, prin care dorești să fii exclus de pe https://efortuna.ro/ și din serviciile pe care le oferim, recunoști și îți dai acordul să-ți blocăm Contul. Drept urmare, nu vei mai putea plasa astfel de Tranzacții pentru Jocuri de Noroc pe perioada menționată, cu începere cât mai curând posibil de la primirea solicitării tale (poate dura până la 72 de ore de la momentul înregistrării și, în orice caz, nu mai târziu de următoarea dată când încerci să te înregistrezi). Acțiunea de autoexcludere se poate aplica doar pentru un anumit serviciu sau pentru toate serviciile pe care le oferim. Fortuna va autoexclude definitiv de pe platforma sa jucătorul care s-a autoexclus temporar de cel puțin 3 (trei) ori consecutiv pe perioada unui an, fără posibilitatea să se mai înscrie vreodată pe efortuna.ro.

În perioada de autoexcludere nu vei putea să plasezi Tranzacții și nu vei putea să îți accesezi Contul. În baza solicitării tale, îți vom înapoia orice solduri, inclusiv profiturile din pariuri restante pe evenimente care se produc după începerea perioadei de autoexcludere.

Dacă un jucător care are deschis un cont pe efortuna.ro s-a autoexclus de la participarea la un joc online, îi vom recomanda automat să solicite informații despre dependența de jocuri de noroc accesând http://jocresponsabil.ro/

De altfel, după ce autoexcluderea capătă efect, vom întreprinde toți pașii necesari pentru a înceta să-ți mai transmitem comunicări promoționale. Te rugăm să iei în calcul faptul că aceste mențiuni se referă numai la materialele promoționale trimise de noi. Poate exista o scurtă întârziere între perioada implementării autoexcluderii și încetarea transmiterii acestor materiale de marketing.

În timpul perioadei de autoexcludere, sfătuim jucătorul să nu se sustragă prevederilor acordului de autoexcludere, prin încercarea de a plasa Tranzacții de Jocuri de Noroc, folosind site-ul sau serviciile pe care le oferim, fie personal, fie prin intermediul unui terț. Orice Cont care va fi descoperit că ar fi încălcat acordul de autoexcludere va fi închis la momentul respectivei constatări. De altfel, în situația în care, cu ajutorul verificărilor efectuate de către experții în antifraudă ai echipei eFortuna.ro și/sau implicit prin regulile de fraudă implementate, depistăm deschiderea unui Cont nou pe perioadă de autoexcludere, acesta va fi închis cu efect imediat.

Perioada de inactivitate
Perioada de Inactivitate reprezintă perioada în care un jucător nu a plasat pariuri. Administratorii Platformei pot să stabilească numărul de minute în care un jucător poate să fie inactiv. Jucătorii care au atins limita de timp primesc un mesaj și sunt delogați.

Ceasul serverului
Ceasul Serverului poate fi văzut în permanență de jucători și este afișat pe toate paginile principale și în jocurile de la Cazinou.
Blocarea jocurilor de noroc pentru jucătorii minori
Vârsta jucătorului este imediat verificată la înregistrarea contului. Orice discrepanță duce la blocarea contului.

mai mult
mai puțin

IMPUNE-ȚI LIMITE

Este crucial să menținem anumite limite,
pentru a elimina efectele negative ale pariurilor.

Limitează-ți bugetul
pe care-l ai săptămânal
sau lunar
Limitează-ți pierderile
totale avute pe zi sau pe
lună
Stabilește-ți un număr
maxim de accesări ale
contului de jucător
Limitează-ți timpul petrecut
într-o zi în activitatea de joc
Stabilește-ți perioade în
care să nu joci deloc

Decalogul Jocului Responsabil:

  1. 1Pariurile și jocurile sunt doar pentru distracție.
  2. 2Înainte să începi sesiunea de pariere, stabilește-ți o sumă maximă pe care ești dispus să o pierzi.
  3. 3Ia-ți pauze în timp ce joci.
  4. 4Nu-ți reproșa deciziile pe care le iei atunci când pariezi.
  5. 5Nu-ți dubla miza pentru a-ți recăpăta banii pierduți.
  6. 6Nu juca sub influența alcoolului, a drogurilor sau atunci când ești obosit.
  7. 7Contorizează-ți timpul jucat și ține cont de pariurile din istoric.
  8. 8Setează-ți un buget lunar și respectă-l.
  9. 9Distrează-te și vorbește deschis despre această activitate.
  10. 10În cazul în care ai anumite dubii, nu ezita să ceri ajutorul pentru
    a depăși problemele.

IDENTIFICAREA PROBLEMEI

Cea mai importantă parte în rezolvarea unei probleme este
identificarea ei la timp. Cu cât o detectezi mai devreme și
recunoști riscul, cu atât devine mai ușor să treci peste ea.

  • Ai câteodată sentimente confuze, anxietate, depresie sau chiar gânduri despre sinucidere?
  • Când rămâi fără bani, te simți disperat și îți dorești să revii în joc?
  • Ești dispus să pierzi toți banii și apoi să nu mai poți acoperi nevoile de bază?
  • Nu ești sincer în ceea ce privește timpul petrecut jucând sau a sumelor de bani jucate?
  • Te confrunți cu stări de stres, certuri, conflicte la locul de muncă etc, cauzate de joc?
  • Atunci când pierzi, simți impulsul de a-ți recupera banii cât mai repede posibil?
  • Nu mai ești interesat de familie, prieteni și ai renunțat la hobby-urile mai vechi?
  • Ți se întâmplă să împrumuți sume de bani, pentru a avea în continuare fonduri de joc?

Dacă te regăsești în afirmațiile de mai sus, probabil că ai deja
o problemă parțială cu jocurile de noroc.
Începe să o rezolvi acum!

NU MAI MULT

Dacă simți că ai scăpat situația de sub control, poți utiliza opțiunile de consultare
cu un expert, pentru a preveni posibilele efecte negative.

Ce oferă programul Joc
Responsabil?

Joc Responsabil este cel mai important program național dedicat persoanelor care se confruntă cu probleme de joc și singurul din România care oferă un ajutor concret acestora. Acesta are ca scop prevenirea jocului compulsiv, educarea privind un comportament responsabil față de jocurile de noroc, instruirea angajaților din sălile de joc, precum și identificarea și asistarea jucătorilor cu probleme legate de jocurile de noroc prin intervenție multiplă. Programul se adresează atât persoanelor afectate de practicarea în exces a jocurilor de noroc, cât și familiilor acestora.

Ce oferă programul:
O linie telefonică gratuită, de tip TEL-VERDE, 0800.800.099, prin care persoanele cu probleme de joc pot intra în contact cu unul dintre psihologii “Joc Responsabil” și pot obține o programare la unul dintre cele cinci cabinete "Joc Responsabil" (București, Cluj, Constanța, Craiova și Iași);

Ședințe gratuite de evaluare și consiliere la unul dintre cabinetele programului;

Cele mai moderne instrumente de facilitare online a accesului la suport de specialitate;

Autotestare, precum și informații complete despre cum se poate solicita ajutor pe website-ul dedicat, www.jocresponsabil.ro;

Materiale de informare în sălile de joc;

Cursuri de instruire cu angajații din sălile de joc susținute de către psihologii implicați în program;

O echipă de 10 cei mai buni psihologi din România, specializați în tratarea problemelor de jocuri de noroc.

PROTECȚIA MINORILOR

Participarea în cadrul jocurilor de noroc a persoanelor având vârsta sub 18 ani este interzisă prin lege. Din acest motiv, Fortuna este foarte drastică în privința protecției persoanelor sub 18 (optsprezece) ani.

În momentul înregistrării contului și accesării site-ului, toți clienții sunt întâmpinați cu simboluri de avertizare cu privire la limita de vârstă. Înregistrarea contului atrage obligativitatea dovedirii faptului că jucătorul deține vârsta legală. În România, această dovadă se poate face prin furnizarea CNP-ului care este înscris pe orice act de identitate al persoanei care își creează un cont de joc. Orice alterare de CNP este mai întâi verificată printr-un algoritm, iar apoi de către experții în antifraudă ai echipei Fortuna.

Suspiciunile legate de minorii care au folosit datele reale ale membrilor familiei, ale rudelor ori prietenilor sunt rezolvate prin contact direct cu clientul pentru clarificarea situației. Până atunci, conturile de joc pot rămâne blocate (logarea este interzisă).

Încurajăm jucătorii noștri să împiedice sub orice formă accesul minorilor la site-urile de pariuri. De asemenea, sfătuim jucătorii să apeleze fie la filtrele parentale, fie la soluții suplimentare de filtrare, rezultatul fiind împiedicarea persoanelor minore să acceseze/utilizeze conturile de pariuri.

eFortuna.ro condamnă cu tărie situația în care un client permite utilizarea contului său de joc de către persoane cu vârsta sub 18 ani. În momentul în care astfel de situații sunt depistate de către experții în antifraudă ai echipei Fortuna vom proceda, după caz, la imediata invalidare a tranzacțiilor realizate de minor sau la închiderea contului de joc, în conformitate cu dispozițiile prevăzute de Termenii și Condițiile de utilizare ale www.efortuna.ro.